Esettanulmány: Valósidejű hirdetési piactér optimalizálása

A projekt: Ügyfelünk, a BlueInk egy amerikai startup. Komplex digitális marketingkampányokhoz építenek kezelőfelületet, amellyel valósidőben lehet módosítani a paramétereken. A cég számára kulcskérdés a folyamatos innováció, mert a verseny különösen éles ebben a szektorban. A cél az, hogy a BlueInk ügyfelei mindig a lehető legjobb közönséget érjék el a hirdetéseikkel. »

Az innováció jelentése

Az innováció nem egyszerűen technikai fejlődést jelent, inkább az a folyamat, ami az új ötletek generálásából indulva új szolgáltatások és termékek létrehozásához vezet. »

Szóval milyen a Lexunitnál dolgozni?

Szerintünk a partnereink, és az AI iránt általánosan érdeklődők számára is érdekes lehet belelátni egy olyan cég működésébe, mint a miénk. Ha pedig fejlesztő vagy és megtetszik, ha érzed a kémiát, keress minket! »

Miért (lenne) fontos az adattisztítás?

A kutatás az “adatkaszkád” (Data Cascade) problémájára fókuszál. Ezek olyan esetek, amikor az AI projekt kifejezetten az adatkezelésből eredő problémák miatt csúszik félre, nem pedig a modellel kapcsolatban merült fel probléma. »

Hogyan dolgozunk együtt amerikai startupokkal?

Dinamikus működés, jó ár-érték arány, odafigyelés és konzisztencia - a megbízható szakértelem mellett ezekre kell odafigyelni az amerikai piacon ahhoz, hogy be tudj törni az ismeretlenség homályából. »

Nemzetközi terepen is vitézkedik a Lexunit: amerikai ügyfeleink írtak rólunk

Mindig és mindenhol az a célunk, hogy csúcsminőségű AI támogatást nyújtsunk: a bostoni startup szcénában is sikerült már némi hírnevet kivívnunk magunknak 2021-ben. A Clutch nevű weboldal készítői külsős fejlesztői csapatokról kérdezik a cégvezetőket, így rólunk is felkerült pár beszámoló. Mutatjuk az esettanulmányokat! Felskáláztuk a JobStepet, az álláskeresés folyamatát automatizáló »