A legjobb 20 magyar B2B cég között a Lexunit
16. helyet ért el a cégértékeléssel foglalkozó Clutch.co éves listáján a Lexunit. Büszkék vagyunk rá, mert az utóbbi időben jelentős fókuszt helyeztünk arra, hogy az együttműködéseink eredményei láthatóak és jól befogadhatóak legyenek az érdeklődők számára.
A Clutch egy meghatározó platform a digitális iparágban. Havonta több, mint egymillió látogató használja, hogy különböző digitális szükségletek ellátásához megfelelő partnert, beszállítót, szolgáltatót szerezzen.
A Clutch öt kritérium alapján értékeli egy cég szakértelmét:
- szolgáltatási kör
- a korábbi ügyfelek
- bemutatott esettanulmányok
- díjak
- közösségi média-jelenlét
Illetve négy további kritérium alapján értékeli a teljesítőképességet:
- Clutch-értékelések frissessége, száma és mértéke
- milyen títpusú ügyfelekkel dolgozott a cég
- a felkínált szolgáltatások jellege, és az abban demonstrált tapasztalat
- a márka láthatósága és jóhíre a cég célpiacain
A Clutch alapvetően egy részletes értékeléseket és esettanulmányokat gyűjtő oldal, ahol a cégek profiloldalakat tarthatnak fent. Ezek a profiloldalak segíthetik az üzleti döntéshozókat abban, hogy megfelelő partnereket találjanak.
A Lexunit "AI" és "felhőtanácsadás" kategóriákban bizonyult népszerű szolgáltatónak a Clutch szerint, ami jó visszajelzés arra, amit ügyfeleink üzleti tevékenységének felskálázásért tettünk az elmúlt évben.
A Clutch profiloldalunkon már 10, részletes és alapos értékelést olvashatsz a projektjeinkről.
Ha szívesen olvasnál ezekről a projektekről érthetően és a mi szemszögünkből nézve, akkor például ezt az esettanulmányt ajánljuk a figyelmedbe. Ebben a cikkben pedig összeszedtük a nemzetközi együttműködéseink tapasztalatait.